Закамуфлированная предсерийная модел практично ништа не крије. Обично камуфлажа крије облик објекта, крије неколико важних детаља, транспарентне премаз фарова вам омогућава да значајно промени перцепцију аутомобила. У Форд томе стане на други начин: последњи пятидверный Focus изашао на улице само у уметничкој колорита. Неки од "мрља", можда су дизајнирани да некога превари, али ни на који начин не ометају видети све облике тела. И оптика остао без просветљења.
Хасхтаг #TimeToFocus (игра речи: "време је да се фокусирате") привлачи пажњу пролазника.
Занимљиве дневна светла сумњиво подсећа на Волво, познат као "Хамер Тора", само горњи део недостаје. Светла сада одлазе у поклопац пртљажника, као и у прошле Фиеста.
Да не заостају ажурирани ВВ Голф и нова Опел Астра, Форд потпуно модифицировал нови Фоцус, који ће бити објављен у 2018. године. караван.
Нови Форд Фоцус: више технологије, мање тежине
Форд Фоцус четврте генерације задржава свој основни облик и пропорције тренутног модела, али добија више дугу колесную базу и велику ширину, да се обезбеди више унутрашњег простора. Комбинована верзија Форд Фоцус Turnier на десет центиметара дуже и треба да прелази 600 литара запремина пртљажника.
Само поређења ради, тренутни модел има обим 490 литара. За разлику од свог претходника, нови Форд Фоцус, у зависности од карактеристика и кроз коришћење високе челика, смањује тежину око 50 килограма.
Међутим, он је ажуриран система заштите и безбедности, као и информативно-забавни систем. Кабина подсећа на стил Форд Фиеста, који укључује парцијални графичке инструменти у класичне кабине, волан са три спиц и самостални информациони дисплеј у средини табле. Најновије слике прототипа јасно показују то: под екраном су контроле аудио система, укључујући и оне који се налази у центру вент. Органи управљања климом се налазе под централној конзоли. Одговорни стручњаци Форд ставили много напора у погледу квалитета – не само да је у салону користити најбоље пластике, тако и они морају да буду бирани више тачно.
Нова аутоматска и посебан моћан модел на старој бази података
Што се тиче мотора, онда нашли примену садашњи јединице за Фокуса број 4. Први пут опција трехцилиндрового бензински мотор са путовања цилиндара ће смањити потрошњу на шест одсто. За више моћних верзије литрового Ecoboost Форд нуди опциональную восьмиступенчатую аутоматски мењач, управљање која од сада неће бити полуга на централној конзоли, а кроз прекретницу дугме (E-Shifter). . До сада је био доступан само шестостепени аутоматски мењач.
Фоцус Елецтриц може бити искључен из следеће генерације, јер он није био у стању да докаже на тржишту. Али међу предлозима сигурно ће бити и хибридна верзија. Такође можемо поново очекивати спортске опције ST, као и Форд Фоцус РС са пуним погоном. Ће бити посебна серија, заснована на тренутном моделу. Лимитированный Форд Фоцус RS500 ће одушевити своје купце већ у овој години. Цене на нови Форд Фоцус почињу од 17 000 евра.
Појава Focus у том безошибочном преображење и без уобичајене црно-беле маскирање значи да ће убрзо, компанија у потпуности разоткрива аутомобил. Јавни деби може одржати у јануару, у Детроиту (мада није искључено да је компанија одложити премијера до марта у Женеви).
|