Четверг, 03.07.2025, 06:38
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Статьи [52]
Интересные статьи [45]
Прочее [36]
Друзья сайта
Каталог TUT.BY





NP.BY - Каталог сайтов





Яндекс.Метрика






Белорусский рейтинг MyMinsk.com

Сирис-4, ООО

Статистика
Ляховичский завод упаковочных материалов
Главная » Статьи » Статьи

Pametni telefon čini ključ automobila nepotrebnim

Autoindustrija želi ukloniti klasični automobilski ključ. Novi bi se modeli mogli pojaviti na tržištu 2021., ali postoje rizici.

Auto kuće neće propustiti ritual primopredaje ključa prilikom kupnje novog automobila. Međutim, ključ s prometnom ispravom vozila može nestati u kutiji.

Mobitel je poput ključa od auta, najvažnija stvar ukratko

Za razliku od fizičkog ključa, digitalni ključevi su dostupni velikom broju ljudi odjednom. Vlasnik može poslati dopuštenje za otvaranje automobila na bilo koji mobilni telefon. Može dati dopuštenje na trajnoj ili privremenoj osnovi za sve funkcije ili samo za neke. To vam omogućuje da iskoristite prednosti usluga kao što je parkiranje. Tvrtke za iznajmljivanje automobila mogu predati automobil kupcima bez ključa. Industrija također planira nove poslovne modele kao što su integrirani pametni dom i ponude mobilnosti. Posljednje, ali ne manje važno, bit će potrebno manje ključeva automobila.

Visoki sigurnosni zahtjevi

Međutim, tehnologija također mora funkcionirati kako bi osigurala prihvaćanje korisnika. Integracijom ključa u pametni telefon povećava se broj mogućih rizika. Za razliku od većine ključeva automobila, mobitel je obično na mreži i osjetljiv je na zlonamjerni softver. Što se događa ako se telefon ponovno pokrene? Fizičke intervencije, poput one nakon krađe mobitela, ugrožavaju integritet sustava.

Kao takva, sigurnost podataka u fokusu je vodeće tvrtke za komunikaciju kratkog polja (NFC) koja je razvila standard za cijelu industriju. Programeri iskorištavaju činjenicu da su moderni pametni telefoni već opremljeni sigurnosnim tehnologijama poput skenera otisaka prstiju ili prepoznavanja lica. Neovlašteno kopiranje, mijenjanje i brisanje ključeva, kao i neovlašteno kreiranje novih ključeva ili presretanje prijenosa podataka mora biti spriječeno. Ako vlasnik prodaje svoj automobil, novi bi vlasnik trebao moći ukloniti sve postojeće dozvole.

Kako bi ispunili ove sigurnosne zahtjeve i smanjili troškove, automobilska i tehnološka industrija rade na zajedničkom standardu od ljeta 2016. Naprotiv, svi sustavi dostupni do otprilike sredine 2018. prilagođena su rješenja, od kojih su neka dalje razvijena na vlasnički način.

NFC postaje standard

Moderni mobilni telefoni uglavnom su dizajnirani za otvaranje automobila: čip potreban za "komunikaciju kratkog polja" (NFC) nalazi se u većini pametnih telefona i omogućuje prijenos podataka između uređaja na kratkim udaljenostima. Proizvođači automobila ugrađuju duplikat na mikro krug u ručku vrata automobila. Korisnici programa dijeljenja automobila već su upoznati s načelom: uz usluge kao što je Share Now, oni rezerviraju, otključavaju i zaključavaju svoj unajmljeni automobil bez ključa pomoću aplikacije. Razlika: tehnologija radi u mobilnoj mreži. Sustav dijeljenja automobila ne radi u podzemnim garažama ili na područjima bez mrežne pokrivenosti.

To se mijenja upotrebom NFC-a. Da bi ga koristio, vozač mora instalirati aplikaciju proizvođača automobila i registrirati svoj pametni telefon u automobilu. Novi modeli automobila u svakom slučaju imaju potrebnu vezu s mobilnom mrežom; to je potrebno za obvezni standard eCall za hitne pozive. Nakon registracije pametnog telefona, digitalni ključ radi bez interneta. Automobil tada prepoznaje dodijeljeni NFC čip čak i ako je baterija mobilnog telefona skoro prazna. Ako je čip u automobilu, tehnologija omogućuje pokretanje automobila kao daljinski ključ.

Hoće li digitalni ključ biti izdan 2021.?

Sa standardnim ključem automobila, tehnološki divovi udružuju snage. Udruženje uključuje, primjerice, Dekra i TÜV, dobavljače kao što su Bosch i Faurecia, dobavljače tehnologije kao što su Panasonic, Google, Apple i Samsung. Osim toga, glavni proizvođači automobila su BMW, Daimler, Honda, Hyundai, Mazda, Opelova matična tvrtka PSA, Toyota i VW grupa.

Vrijeme će pokazati je li klasični ključ već bio u povijesti. Konkretno, kupci iz Njemačke također su oprezni s bezgotovinskim plaćanjem putem mobitela.

Категория: Статьи | Добавил: AndreyE (26.04.2023)
Просмотров: 107 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
     SitemapCopyright СООО "Ляховичский завод упаковочных материалов" © 2010 - 2025